Si us plau no deixeu de llegir aquest petit article d'un gran pensador:
http://www.farodevigo.es/portada-pontevedra/2013/10/20/quiere-hacerle-favor-hijo-colegio/899299.html
El que més em preocupa, és que aquesta generació que pateix tant pels seus fills i per la seva protecció, són les generacions que venen de fer, precisament, això, jugar al carrer, anar sol a l'escola, cuidar de germans, cosins, amics i veïns, etc.
Són ells mateixos els que prohibeixen i sobreprotegeixen als seus fills excusant-se amb els grans perills que ens envolten. I jo em pregunto, quins perills? A cas no era més perillós sortir abans al carrer??? Jo penso amb les coses que feia quan era petit i m'esgarrifo! Saltar murs, pujar arbres, construir bombes de salfumant,... Quina GRAN escola aquella que li deiem PARC! No sé per què, però tots hi volíem anar cada dia i sense els papis i mamis millor.
Suposo que totes aquestes experiències, vivències, organitzar-nos,discutir, barallar-nos, entendre'ns, i un sense fi de coses, és tot allò que ara arrossego i transmeto als nens/es, però ara, amb un grau més de responsabilitat.
LLIBERALITZA EL TEU FILL!!! ;-)
Blog dedicat a l'Educació Física i les TIC.
Seccions
Translate
La Llei LOMCE (Tonucci)...
Ens hauriem de començar a preocupar per la Sra.Llei LOMCE del senyor WERT... Ens acabarà fent mal a tots. Aquí us deixo un vídeo que m'ha agradat escoltar del pedagog, Sr. Francesco Tonucci.
Espanya, la que menys Educació Física realitza...
Hauriem de començar a fer alguns canvis...
Primerament, el pensament de molta gent sobre l'assignatura d'Educació Física. Crec que són evidents els beneficis a nivell motriu, psicologic, afectiu, social i de salut, que es donen quan impartim aquesta assignatura.
Per aquesta raó, espero que poc a poc, aquesta societat estigui disposada a canviar algunes coses que a la llarga seran beneficioses per tots/es.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)