lunes, 28 de octubre de 2013 | 0 comentarios | By: Eric Nadal

LLIBERALITZA EL TEU FILL!!! Més Tonucci! m'encanta aquest home i el que pensa.

Si us plau no deixeu de llegir aquest petit article d'un gran pensador:

http://www.farodevigo.es/portada-pontevedra/2013/10/20/quiere-hacerle-favor-hijo-colegio/899299.html

El que més em preocupa, és que aquesta generació que pateix tant pels seus fills i per la seva protecció, són les generacions que venen de fer, precisament, això, jugar al carrer, anar sol a l'escola, cuidar de germans, cosins, amics i veïns, etc.
Són ells mateixos els que prohibeixen i sobreprotegeixen als seus fills excusant-se amb els grans perills que ens envolten. I jo em pregunto, quins perills? A cas no era més perillós sortir abans al carrer??? Jo penso amb les coses que feia quan era petit i m'esgarrifo! Saltar murs, pujar arbres, construir bombes de salfumant,... Quina GRAN escola aquella que li deiem PARC! No sé per què, però tots hi volíem anar cada dia i sense els papis i mamis millor.
Suposo que totes aquestes experiències, vivències, organitzar-nos,discutir, barallar-nos, entendre'ns, i un sense fi de coses, és tot allò que ara arrossego i transmeto als nens/es, però ara, amb un grau més de responsabilitat.

LLIBERALITZA EL TEU FILL!!! ;-)
lunes, 21 de octubre de 2013 | 2 comentarios | By: Eric Nadal

La Llei LOMCE (Tonucci)...

Ens hauriem de començar a preocupar per la Sra.Llei LOMCE del senyor WERT... Ens acabarà fent mal a tots. Aquí us deixo un vídeo que m'ha agradat escoltar del pedagog, Sr. Francesco Tonucci.




jueves, 3 de octubre de 2013 | 0 comentarios | By: Eric Nadal

Espanya, la que menys Educació Física realitza...

Hauriem de començar a fer alguns canvis... 
Primerament, el pensament de molta gent sobre l'assignatura d'Educació Física. Crec que són evidents els beneficis a nivell motriu, psicologic, afectiu, social i de salut, que es donen quan impartim aquesta assignatura. 
Per aquesta raó, espero que poc a poc, aquesta societat estigui disposada a canviar algunes coses que a la llarga seran beneficioses per tots/es.